مهارت های زندگی برای جوانان

به همراه مطالبی مفید برای والدین ایشان

مهارت های زندگی برای جوانان

به همراه مطالبی مفید برای والدین ایشان

سلام خوش آمدید

تجربه عمیق زندگی…

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ


خیلی چیزها عوض می‌شوند. خیلی انسانها تغییر می‌کنند. خیلی از دوستانمان ما را ترک می‌کنند.


انگار زندگی، هرگز، حتی یک لحظه‌ متوقف نمی‌شود تا ما به او برسیم.


نمی‌شود برای فرد دیگری زندگی کرد.


فکر می‌کنم هر کس،‌ باید اول، سبک زندگی‌اش را انتخاب کند.


آنگاه فکر کند که دوست دارد تجربه حاصل از این سبک زندگی را با چه کسی به اشتراک بگذارد


نمی‌توانی بنشینی و دیگران را با خواسته‌ها و آرزوها و اولویت‌ها و ارزش‌هایشان، مقابل چشمانت قرار دهی و بخواهی انتخاب‌های زندگیت را طوری انجام دهی که آنها همه خوشحال و راضی باشند و بگویی این یعنی عشق!


باید خودت زندگی کنی


دوست دارم کارهایی را که دوست دارم انجام دهم


و کسی باشم که واقعاً دوست دارم باشم


اصلاً دوست دارم تجربه کنم و ببینم آن انسانی که می‌خواهم باشم چگونه انسانی است!


اگر این کار را نکنیم


دور هم می‌نشینیم و هر کدام دیگری را متهم می‌کنیم که مانع «زندگی کردن ما» شد.


با همه کارهایی که کرد. یا نکرد. یا نمی‌دانست که باید بکند.


بعضی ها می‌گویند کمی از دورتر مسئله امروزت را نگاه کن.


سالها بعد در مورد رفتار و تصمیم امروزت چه قضاوت خواهی کرد؟


شاید این کار، گاهی خوب باشد.


اما من دوست دارم نزدیک تر باشم: همین امروز.


دوست دارم در میانه میدان زندگی باشم.


می‌خواهم همه حس‌های خوب را تجربه کنم حتی اگر قیمتش تجربه حس‌های بد هم باشد.


این به من حس زندگی بدون مرز و محدودیت را می‌دهد…


(استفان چبوسکی)

  • danial azadeh

پاراگراف فارسی

نظرات (۱)

  • موسیقی آذربایجان
  • عالی بود
    پاسخ:
    سلام 
    سپاس از نظرتون و اینکه از از این وبلاگ دیدن کردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی